niedziela, 24 sierpnia 2014

Pierwszysy post-Troszke opisujący mnie :)

Hej wszystkim! Jestem Bogna i to mój blog będę tu pisała o tym co robiłam ciekawego, będę też raz na miesiąc wymyślała historyjki o Dawidzie.Może nie będę pisała postów codziennie ale co tydzień na pewno coś tam napiszę :) A teraz napiszę coś o mnie: Jestem fanką Dawida Kwiatkowskiego, byłam na jego jednym koncercie ale nie mam z nim zdjęcia ani nie mam autografu :( Kwiatonator jestem od lutego tego roku czyli 7 miesięcy, jestem też Saszanators od 6 miesięcy (fanka saszan), Janjanators od 4 miesięcy (fanka Janji Lesar) i Smilers od 10 miesięcy (fanka Miley Cyrus). Moją pasją jest robienie bransoletek z gumeczek Takich jak poniżej. Na mój pierwszy wpis nadszedł koniec a więc do usłyszenia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz